Online Marketing

1. Online marketing

Az elmúlt néhány évtized során rengeteget változtak az emberek vásárlási szokásai. Korábban magazinokból, a televízióból, vagy a rádióból értesültünk a legújabb termékekről és szolgáltatásokról, azonban ma már egyre több vásárló kezdi meg és fejezi be a vásárlási folyamatot az interneten, online keretek között.
Az online marketing számos online technológiát vet be annak érdekében, hogy a cégek üzeneteit eljuttassa a célközönséghez. Ez a kommunikáció történhet a cég webhelyén, közösségi média profiljain, emailen, online hirdetéseken, és egyéb médiumokon keresztül is.
Ehhez szeretnénk mi segítséget nyújtani Önöknek.
Tapasztalt csapatunk 3 éve foglalkozik online marketing tevékenységekkel. Csapatunk szakmailag felkészült, 4 állandó munkatárssal és több alvállalkozóval dolgozik együtt ezen a területen.
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot egyedi ajánlatának elkészítéséhez.
Ingyenes árajánlat készítés!!!!!

1.1. Közösségi oldalak létrehozása és kezelése, kampányok folytatása

A közösségi média marketing során, valamilyen közösségi platformot használunk arra, hogy népszerűsítsük tartalmakat, illetve kapcsolatot teremtsünk és ápoljunk célközönségünkkel. Ez történhet egy, vagy egyszerre akár több hálózaton (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, stb.)
A közösségi média marketing célja általában a márka népszerűsítése, az érdeklődők bevonzása, illetve a célközönség aktivizálása.
A marketing e formájának egyik nagy előnye, hogy óriási közönségeket lehet elérni vele az interneten – a Facebooknak több mint kétmilliárd, az Instagramnak pedig több mint egymilliárd felhasználója van, és ez csak két platform (habár két nagyon népszerű is) a sok közül.
A közösségi média marketing működhet önállóan, és más marketingformák kiegészítőjeként is.

1.2. Arculat kialakítása és weboldal fejlesztés

A cég webhelye az online marketing legfontosabb alappillére, a marketing tölcsér vége. Ez az a felület, ahol leendő ügyfelek megismerkedhetnek a termékkel, és általában itt konvertálnak majd valódi, fizető ügyfelekké is. Webhely gyakran az első kapcsolatteremtési pont a termék és lehetséges ügyfelek között, ezért fontos, hogy kiváló első benyomást tegyen. Ehhez természetesen honlapnak előnyös megjelenésre lesz szüksége, igényes színekkel, grafikákkal, képekkel, és egyéb vizuális elemekkel.
Elengedhetetlen, hogy a honlap technikailag is optimalizálva legyen, hogy megfelelően működjön, és minden elemével a konverziók irányába irányítsa az érdeklődő látogatókat. Webhelynek ehhez könnyedén navigálhatónak kell lennie, és egyértelmű kell legyen rajta, hogy a látogatóknak mit kell tenniük azért, hogy lejjebb mozoghassanak a konverziós tölcsérben.
Külön meg kell említeni, hogy honlapnak hibátlanul kell működnie mobileszközökön is, ugyanis a böngésző felhasználók nagy része első sorban már ilyen készülékeken éri el az internetet, és annak tartalmait.

1.3. SEO – Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás (röviden SEO) szintén egy egyedi eleme az online marketingnek, és egyben az egyik legfontosabb is. A SEO valójában egy eljárás, aminek az a célja, hogy webhely tartalmai magasabb pozícióban jelenjenek meg a keresőmotorok találatai között. Általában az első három találat valamelyikére kattint rá az érdeklődő, valahányszor rákeres valamire a Google-ban. Fontos tehát, hogy minél magasabb pozícióba kerüljenek tartalmak, hogy minél több kereső felhasználó kattintson rájuk.

1.4. PPC marketing

A fizetett online hirdetések leggyakoribb formái a PPC (pay-per-click) hirdetések – valahányszor egy felhasználó rákattint egy PPC hirdetésre, a hirdető egy bizonyos összeget fizet a hirdetési felület üzemeltetőjének.
Az egyik legnépszerűbb hirdetési platform a Google Ads. A Google Ads többek között lehetővé teszi, hogy hirdetett tartalmakat a Google organikus (ingyenes) találatai felett, a hirdetések között jelenjenek meg.
A PPC hirdetések előnye, hogy szinte azonnali eredményeket lehet elérni velük, míg a SEO-nak jóval több időre lesz szüksége, hogy igazán beinduljon és látványos eredményeket hozzon

1.5. Tartalommarketing

Az elkészített tartalmaknak több célja is lehet – például a márka népszerűsítése, a webhelyforgalom fellendítése, több érdeklődő bevonzása, vagy éppen a meglévő ügyfelek megtartása. Ennek kapcsán a már jelenleg meglévő tartalmakat optimalizáljuk.

1.6. E-mail marketing

Az email marketinget sokan elavult technikának tartják, pedig a mai napig az egyik leggazdaságosabb és legkedvezőbben megtérülő online marketingforma lehet, ha az ember tudja, hogy hogyan csinálja hatékonyan. Ebben nyújtunk mi segítséget egy adatbázis kiépítéssel, az emailek elkészítésével, kiküldésével statisztikák készítésével.

1.7. Marketing stratégia kidolgozása

A marketingstratégia célja egy teljeskörű, egységes élményt biztosítani ügyfeleink számára a fent említett marketingformák együttes felhasználásával. Összehangoljuk a különböző csatornákon kommunikált marketingüzeneteket, és változatos taktikákat alkalmazunk minden marketingtevékenység során, ezzel egy egységes márkaképet állítunk fel, és sokkal sikeresebb kampányokra is számíthatunk.

1.8. Kiegészítő offline eszközök

Természetesen az online eszközök mellett vállaljuk a papír alapú marketing tevékenységeket is, mint szórólap készítés, tájékoztató kiadvány, roll-up készítés, egyéb reklám ajándékok, stb.
Ezen marketing eszközök hatékonyságát sem lehet megkérdőjelezni, tökéletesen használhatók az online marketing eszközökkel párhuzamosan.

1.9. Referenciáink

- GoldenEggs Kft. – teljes marketing kampány, weboldal készítés és fejlesztés, goldeneggs.hu
- Napnet Kft. – napnet.hu weboldal elkészítése, hírlevél kampányok
- Regionet Hungária Kft. – reginethungaria.hu elkészítése
- Délaku Kft. – teljes marketing tevékenység

2. Rendezvényszervezés

A marketinghez szorosan kapcsolódik ez a tevékenységünk. Ez is egy fontos eleme egy cég marketing tevékenységének. 2 éve foglalkozunk rendezvényszervezéssel, de köszönhetően kapcsolatainknak rengeteg konferencia, csapatépítő, PR rendezvény és tájékoztató nap szervezésében és lebonyolításában vettünk részt.
Amiben segíteni tudunk egy rendezvény kapcsán:
- Rendezvény hirdetése – online és papír alapon is
- Előadók szervezése
- Helyszín biztosítása, teljes berendezése – bútorok, hangosítás, vetítés, díszítés
- Hostessek biztosítása a rendezvényre
- Catering
- teljes takarítás

Kérje ajánlatunkat, nem bánja meg!

Referenciáink:

Csapatépítő rendezvények:
- GondenEggs Kft
- Turbo Tech Hungary Kft
- Napnet Kft
- Bioszolár Kft
- Homoknet Kft.

Konferencia
- Tarkabarka Alapítvány

Egyéb rendezvények – családi napok, települési rendezvények
- Tarkabarka Alapítvány
- Sunrise Energy Kft.
- Tápéi Hagyományörzők

 

 

Copyright © 2024 SolarTeam Energia Kft.
Szerver-hosting, VPS, Voip, Béreltvonal, Internet